Πέμπτη 19 Μαΐου 2011
Επτά και μια θέσεις για το Νεοδοσιλογισμό
Επτά και μια θέσεις για το Νεοδοσιλογισμό
1-Να συγκαλύπτεις την αντεπαναστατική επέλαση του χρηματοδεσποτικού συστήματος και του δυτικού σαϊλοκικού - σιωνιστικού πολιτισμού του, σκιαμαχώντας απέναντι σε έναν από καιρό νεκρό παραγωγικό καπιταλισμό.
2-Να αντιλαμβάνεσαι την πλανητική συγκρουσιακή κοινωνική διαλεκτική ως έναν κόσμο του ψευτο-συγκεκριμένου. Ως έναν υποτιθέμενο «διπολικό» ανταγωνισμό ανάμεσα σε υπεραφηρημένες κοινωνικο-πολιτικές κατηγορίες: του «Οικουμενισμού» ή του «Διεθνισμού» κ.ο.κ. έναντι του «Συντηρητισμού» ή του «Kεφαλαίου» κλπ. Να αρνιέσαι την ανθρωπολογική, κοινωνική και πολιτισμική πολυπολικότητα των πλανητικών αντιμαχιών και να προσποιείσαι πως δεν βλέπεις το προφανές: πως στον σημερινό και εξελισσόμενο παγκόσμιο πόλεμο της ανεξαρτησίας και της απελευθέρωσης των λαών η «Αριστερά» (εκτός ελάχιστων τιμητικών εξαιρέσεων) είναι όχι μόνο παντελώς απούσα αλλά και συχνά εχθρική.
3-Να απλοποιείς και να «φωτίζεις» επιλεκτικά την αποτρόπαιη όψη ορισμένων κεντρικών μηχανισμών της Εσπερίας (ΗΠΑ, ΔΝΤ κλπ) και κατόπιν να αποκρύβεις το φρικαλέο πρόσωπο άλλων (Ε.Ε.-ΟΝΕ-ΕΚΤ-Γερμανία κλπ) προκρίνοντας την καταστροφική παραμονή στο συνεταιρισμό τους. Αδιαφορώντας για τη ολική κατεδάφιση και τους σωρούς των ερειπίων μιας έρημης Χώρας.
4-Να διαχωρίζεις ή να υποσκάπτεις την εθνική πλευρά του κοινωνικού-ταξικού αγώνα με το πρόσχημα πως αντιμάχεσαι τον «αστικό εθνικισμό» ενώ σε τελική ανάλυση δυναμιτίζεις και ανατινάζεις τις ίδιες τις βασικές προϋποθέσεις του απελευθερωτικού ζητήματος.
5-Να περιορίζεις τις όψεις και διαστάσεις του εθνικού προβλήματος αποκλειστικά στις πλευρές της εξωτερικής εθνικής απειλής (Τουρκικός Νεοθωμανισμός, Μακεδονικό), να «ξεχνάς» άλλες (Βορειοηπειρωτικό κλπ), να αποσιωπάς ή ακόμα και να «βάζεις πλάτη» στις κυρίαρχες και καθοριστικές στη συγκυρία που εκπορεύονται από τη σύγχρονη Τριπλή Κατοχή της Ελλάδας:
α) Κατοχή των δυτικών «Μεγάλων Δυνάμεων».
β) Κατοχή της «αλλοδαπής» τοπικής Κλεπτοκρατικής Ολιγαρχίας.
γ) Κατοχή των στιφών της Αλλογενούς Λαθρομετανάστευσης.
6- Να προκρίνεις το άσφαιρο «καταγγελτικό» πνεύμα του «αντιμνημονιακού» παρλιαμενταρισμού και να σέβεσαι όλα τα πρωτόκολλα του θεσμικού καθωσπρεπισμού. Να δρομολογείς τις ενστάσεις και εναντιώσεις σου εντός των συστημικών πλαισίων της συναίνεσης ή της ανοχής προς την ολιγαρχική πολιτική και να νομιμοποιείς ξεδιάντροπα, με τη συμμετοχή σου στη Βουλή, την κοινοβουλευτική δικτατορία και το ειδικό καθεστώς της Τρόικα που υποβαστάζει αυτή τη τριπλή κατοχή.
7-Να επιλέγεις τις απολύτως αναποτελεσματικές, αποσπασματικές, απομακρυσμένες, εκτονωτικές και ακίνδυνες για το καθεστώς μορφές «λαϊκής κινητοποίησης» με την μέγιστη αυταπάτη της αξιοποίησης τους απλώς και μόνο για την όποια ευκαιριοθηρική συσσώρευση ωφέλιμου πολιτικο-κομματικού κεφαλαίου.
-Να έχεις καταχωνιάσει στη λήθη ό,τι πολυτιμότερο μήνυμα έδωσε το παρελθόν. Πως «Ο κομμουνισμός είναι για μας, όχι μια κατάσταση πραγμάτων που πρέπει να εγκαθιδρυθεί, ένα ιδεώδες που σε αυτό θα πρέπει να προσαρμοστεί η πραγματικότητα. Ονομάζουμε κομμουνισμό το πραγματικό κίνημα, που καταργεί τη σημερινή κατάσταση πραγμάτων. Οι όροι αυτού του κινήματος απορρέουν από τις προϋποθέσεις που υπάρχουν σήμερα» (Μαρξ – Ένγκελς, «Γερμανική Ιδεολογία»).
_
Ετικέτες
Εθνος,
Επικαιρότητα,
Ιδεοδρόμιο,
Κοινωνία,
Μετανάστευση,
Πολιτική
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
Ισπανοί:"Κάντε ησυχία μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες!"
http://www.dailymotion.com/video/xivjqw_spanish-revolution-join-the-spanishrevolution_news#from=embediframe
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΜΑΪΟΥ
6 ΩΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
http://www.facebook.com/event.php?eid=218838154801328&ref=notif¬if_t=event_invite
-Oι συγκεντρώσεις αγανακτισμένων πολιτών δεν ανησυχούν το σύστημα- κατά τον εξορκισμό της Γ.Γ.Του ΚΚΕ, Αλέκας Παπαρήγα.
-Γιατί μπας και ανησυχεί το σύστημα και νοιώθει ανασφάλεια με την Αλέκα και το ΚΚΕ;
-Ή μήπως ανησυχεί η Αλέκα μπας και ανησυχήσει το σύστημα αν δεν "αδειάσουν οι πλατείες εύκολα" "όπως εύκολα γεμίζουν";
-Και γιατί δεν ανησυχεί το σύστημα η άνωθεν, της αγανάκτησης, Αλέκα αναλαμβάνοντας να γεμίσει αυτή τις πλατείες "εύκολα" και να μην "αδειάσουν εύκολα";
Συναίνεση δεν έδωσαν λέει οι
πολιτικοί αρχηγοί (πλην Καρατζαφέρη),
στη σύσκεψη υπό τον Παπούλια.
Μήπως όμως έδωσαν ΑΝΟΧΗ; Διότι επί της ουσίας το αιτούμενο της σύσκεψης ήταν να μην αποσταθεροποιήσουν τη κυβέρνηση ξεφεύγοντας από το ανώδυνο των λόγων στο επώδυνο των πράξεων αμφισβήτησης.
Έτσι κι αλλιώς η εισβολή των Αγανακτισμένων ίσως και να τους σαρώσεις όλους. Λέτε;
Suspicious είπε...
Θα συμφωνούσα πλήρως.
Βέβαια αποκάλυψε και κάτι ακόμα
η Σύσκεψη της Ανοχής.
Πως αν το ΛΑΟΣ (Καρατζαφέρης) είναι μονίμως ο γραφικός χωρίς αιδώ συνοδός της "εαρινής συνόδου" του διεθνούς τραπεζοκαρτέλ, το ΚΚΕ, η "κόντρα στο κεφάλαιο" Παπαρήγα εξελίσσεται σε γραφική φιγούρα της επαναστατικής "αυτοσυγκράτησης" με την υπόγεια, έμμεση υπόσχεση μη υπονόμευσης του Παπανδρέου. Χωρίς αιδώ και εδώ.
Και δεν συγκρατιέμαι Μαύρο.Φως να μη πω πως η καλή ανάρτηση σου για το δοσιλογισμό της πάει γάντι μια χαρά.
Ως προς την "εισβολή των Αγανακτισμένων" θα δούμε, είναι νωρίς ακόμα για συμπεράσματα. Είναι μεν ελπιδοφόρα αλλά μπορεί και να μας προκύψει καμιά "αρπαγή της ωραίας Ελένης".και να γίνουν μοχλός μιας νέας "νοθας μεταπολίτευσης" που λεγε και ο πατήρ του ακατονόμαστου το 74. Και αυτό ισχύει άσχετα αν το επικαλείται ως ενδεχόμενο η Παπαρήγα για να τεκμηριώσει το δοσιλογισμός της ανυπαρξίας της. Δέστε τη χθεσινή ανοιχτή επιστολή Θεοδωράκη που με τους "εκλεκτούς" συμβούλους του καιροφυλαχτούν "για να τη πέσουν" στο νέο κίνημα ως "πολιτική εκπροσώπηση σε ετοιμότητα" για τα οικουμενικά σενάρια της προγραμματισμένης νέας μεταπολιτευσης.
«Ανώνυμος του 1789»
Δημοσίευση σχολίου