Ο λαός ξεπέρασε τη
σκουριασμένη «διεθνιστική αριστερά» και ενώνεται με τα παγκόσμια κινήματα για
εθνική και οικονομική κυριαρχία, η οποία κυριαρχία είναι η προϋπόθεση για την
κοινωνική αλλαγή
Το
μεγαλειώδες συλλαλητήριο στην Αθήνα που όμοιο του έχουμε να δούμε πολλά χρόνια
έκανε φανερά τα εξής πράγματα:
1. Το συλλαλητήριο ήταν βέβαια,
κατ’ αρχήν, ενάντια στην «πρώτη φορά Αριστερά» που είναι ένα συνονθύλευμα
πολιτικών απατεώνων της «Αριστεράς», οι οποίοι στην πραγματικότητα διορίστηκαν
από την Υπερεθνική και τη Σιωνιστική Ελίτ με ένα βασικό στόχο: την πλήρη
ενσωμάτωση της χώρας στη Νέα Διεθνή Τάξη (ΝΔΤ) της Νεοφιλελεύθερης
Παγκοσμιοποίησης, που συνεπάγεται την πλήρη απώλεια της εθνικής και οικονομικής
καθώς φυσικά και της πολιτικής και πολιτιστικής κυριαρχίας.
2. Το «Μακεδονικό», που ανακινήθηκε
«ξαφνικά», δεν ανακινήθηκε τυχαία από την «πρώτη φορά Αριστερά». Στη
πραγματικότητα ήταν η απόλυτη ένδειξη της πλήρους απώλειας της πολιτικής
κυριαρχίας, μετά την πλήρη απώλεια και της οικονομικής κυριαρχίας (με την
Ελληνική οικονομική καταστροφή που ξεκίνησαν οι ελίτ από την αρχή της
δεκαετίας), αλλά και της πολιτιστικής κυριαρχίας (με την πλήρη υιοθέτηση της
ιδεολογίας της παγκοσμιοποίησης, τη μετατροπή της χώρας σε αποθήκη μεταναστών
που δεν δέχονται πια οι «εταίροι» μας στα εδάφη τους κλπ.).
3. Φυσικά το συλλαλητήριο δεν έθεσε
θέματα ΕΕ, ΝΑΤΟ και των άλλων θεσμών της παγκοσμιοποίησης που μας οδήγησαν εδώ
που είμαστε, αφού οι διοργανωτές του δεν έθεσαν βέβαια παρόμοιο θέμα και
ακόμη και ο κύριος ομιλητής, ο Μίκης Θεοδωράκης, κάτι ψέλλισε για ΕΕ
και ΝΑΤΟ, για να συμπεράνει μετά, εντελώς ανακόλουθα, να μην αφήσουμε ποτέ τα
Σκόπια να μπουν στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ!
4. Αυτό ήταν η αφορμή να
εκμεταλλευτούν το θέμα η υπόλοιπη «Αριστερά» από το ΚΚΕ μέχρι την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΛΑΕ
κλπ., για να κατηγορήσουν το όλο κίνημα ως εθνικιστικό, αν όχι ακροδεξιό και
φασιστικό κλπ. Φυσικά το κίνημα αυτό δεν είναι ούτε εθνικιστικό με την έννοια
που το εννοούν όλα αυτά τα υπολείμματα της διεθνιστικής Αριστεράς — δηλαδή μιας
Αριστεράς η οποία γεννήθηκε σε μια εποχή που οι λαοί είχαν εθνική και
οικονομική κυριαρχία και διεκδικούσαν μια διεθνή κοινότητα κυρίαρχων λαών
που θ’ αποφασίσουν τη μορφή πολιτεύματος που επιθυμούν, όπως ακριβώς κάνει και
το ΜΕΚΕΑ σήμερα. Όμως, μια Αριστερά
που, ακόμη και στις σημερινές συνθήκες πλήρους κατάργησης της εθνικής και οικονομικής
κυριαρχίας των λαών μέσα στη ΝΔΤ, εξακολουθεί να μιλά για διεθνισμό και
καταδικάζει τα κινήματα για λαϊκή κυριαρχία που φουντώνουν σε όλο τον κόσμο
σήμερα ως ‘εθνικιστικά’, φασιστικά, ακροδεξιά κλπ., απλά συμπαρατάσσεται με την
παγκοσμιοποιητική «αριστερά» του Σόρος που εκπροσωπεί επάξια στη χώρα μας το
εκκολαπτόμενο κόμμα του Βαρουφάκη Diem 25…
5. Το μεγαλειώδες συλλαλητήριο, όσο
και να προσπαθήσουν να μικρύνουν τη σημασία του οι απατεώνες της «Αριστεράς»,
που ήδη επιστράτευσαν τα Γκεμπελικά κανάλια της ΕΡΤ των πανάθλιων «Χαρίτων» και
λοιπών τροφίμων του ΣΥΡΙΖΑ για να μικρύνουν τη σημασία του (μέχρι έβαλαν την
Αστυνομία να μιλά για 140.000 άτομα, όταν ακόμη και διεθνή πρακτορεία της
Υπερεθνικής Ελίτ σαν τους Τάιμς μιλούν για εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου), ο λαός
ξέρει ότι τον εκπροσωπούσε. Ξέρει ακόμη ότι το συλλαλητήριο αυτό δεν έχει καμία
σχέση με τα παλιά συλλαλητήρια για τη Μακεδονία. Και αυτό γιατί τότε δεν είχε
στηθεί ακόμη η ΝΔΤ ούτε η Ελλάδα ήταν πλήρες προτεκτοράτο της Υπερεθνικής Ελίτ (Υ/Ε) και των Σιωνιστών όπως σήμερα.
Με άλλα
λόγια , το συλλαλητήριο αυτό στρεφόταν:
- άμεσα ενάντια στην αμφισβήτηση της εθνικής
κυριαρχίας που εκφράζει η πολιτική των απατεώνων της «Αριστεράς» να τα
«βρει» με τους γείτονες για το Μακεδονικό, ώστε να μπουν και αυτοί στη
στρούγκα της Υ/Ε (ΝΑΤΟ και ΕΕ), για να ολοκληρωθεί η περικύκλωση της Ρωσίας
και
- έμμεσα ενάντια στη καταπάτηση της οικονομικής
κυριαρχίας που με ζήλο ολοκλήρωσαν οι απατεώνες της «Αριστεράς»
υφαρπάζοντας τη βούληση του λαού στο δημοψήφισμα του 2015.
6. Το συλλαλητήριο επομένως αυτό
ξεπέρασε τα απολιθώματα της διεθνιστικής «Αριστεράς» και με αυτό ο λαός μας
ενώνεται με τα εκατομμύρια των λαϊκών στρωμάτων σε όλο τον κόσμο που μάχονται
για εθνική και οικονομική κυριαρχία, σαν προϋπόθεση για οποιαδήποτε ριζική
κοινωνική αλλαγή.
ΜΕΚΕΑ
– ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ – 04/02/2018
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου